Torsdag, fredag

Torsdag var en underbar dag som jag fick spendera med min allra bästa vän, Sarah. Vi började dagen med en promenad med hunden, sedan tog vi med bröd och frukt som vi köpt på vägen till strandpromenaden där vi la upp våra filtar och solade gärnet. Vi låg i ungefär två timmar, sedan klarade verken jag eller hon mer så vi tog och cyklade hem. Efter att vi druckiy ett ton vatten tog vi oss ner till stan och köpte lite ingridienser till kvällen, sushi självklart. Jag handlade även en hårinpackning från Elvital och 20 meter gummisytråd som jag nu kan använda till mina klänningar.

Kvällen slutade med att Erik hämtade mig hos Sarah vid halv tio och vi for hem och såg film.  Han somnade som vanligt efter ungefär 15 minuter och jag kunde inte sova. Lyckades ta mig igenom två filmer innan jag somnade.

Idag började morgonen inte särskilt bra. Jag gör en god frukost som jag sedan råkar tappa ner vid tvbordet och lyckas få glassplitter över hela vardagsrummet så jag har inte haft så mycket nytta av att jag  klev upp idag eftersom jag i princip bara har damsugit hittills.

Planerna för dagen är att jag ska fara till skolan och lämna en bok, kommer kännas så sjukt konstigt. Sedan ut med hunden en stund och vid halv två får jag fint besök av min vän Linn. Vi ska gå på stan, ta en glass vid kajen och njuta av det fina vädret. Kvällen är fortfarande ett litet frågetecken men förhoppningsvis blir det en härlig fredagskväll med lite dricka och utgång.

Gå ut & njut av vädret nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0