Stockholms shopping

Det här med shopping som inte skulle bli av sålänge jag var hos mina kusiner, blev av. Jag har handlat massor och blev rent av chockad när jag kollade hur mycket jag hade kvar på kontot. Ringde mamma direkt och sa att något var fel, men räknade sedan efter och insåg att jag faktiskt spenderat en hel del.

Har varit i Kista centrum igår och handlat
- En rosa vindjacka från Aquatex
- Ett rosa linne från H&M
- Ljusblå tjocktröja från H&M'
- Rödrosa jeans från Bikbok

Idag var vi i Vällingby med Adam, min kusin. Vi sprang omkring där och helt plötligt kommer någon blond fram och kramar mig. Jag hinner knappt reagera men efter några andetag så ser jag att det är Liv. ATt hon var i Stockholm eller hade planer på att fara hade jag ingen aning om och inte hon heller då jag pratade med henne i förrgår. Helt galet så jag och Adam åt lunch med Liv och Johnny. jätte mysigt. Sushi blev det såklart, bra snabbmat.

Idag handlade jag också massor. Det var sjuk rea på Gina tricot, nästan allt för 49. Därifrån kom jag hem med fyra koftor, en svart, vit, prickig och blåvit randig. Även en rödrandig body kom med mig hem. En stor väska från H&M och en rengöringskräm från Apoteket fanns också bland påsarna. Ja, allt jag en gång behövde behöver jag verkligen inte längre.

Annars är allting super duper här och jag längtar faktiskt inte hem alls.
Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0