Stockholm i mitt hjärta

Nu har jag löst saker och ting som har med lite jobb att göra. Det känns riktigt och har jag tur får jag börja jobba efter Stockholmsresan. Jag var så rädd att jag skulle måsta strunta i att fara pga jobb men det löste sig galant och jag är en lycklig människa som äntligen kan njuta av sommarlov.

Från och med den 19 juli så står lägenheten tom så pappa skjutsar oss dit medan dom (mamma och pappa) bor hos några bekanta utanför Stockholm. En stor lägenhet mitt i centrum, minuter från NK och allt det fantastiska känns himla okej och vi längtar så otroligt mycket. Jag älskar Stockholm!
Varför?
- Jag är född där
- Mina älskade kusiner bor där
- Mycket shopping som inte finns hemma eller ja inget finns ju typ hemma
- Sushi restauranger med bra pris
- En vacker lägenhet mitt i centrum som vi ofta har tillgång till
- Massor av människor
- De finns allt
- Grönalund är ett älskat ställe
- urbanoutfitters!
Jag kan hålla på länge, jag älskar staden i allafall.
08.

Nu ska jag ta och byta om och gå ut med min söta lilla hund.


Kommentarer
Postat av: C

Heej!

jag slutar 18 idag och undrar när du har tid med mig?!

2008-07-09 @ 10:29:54
URL: http://ine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0