Kaniner är söta djur

Har tillbringat morgonen med min lilla vän Ragnar. Han är en söt liten brun kanin med mjuk fluffig päls och öron som står rakt upp. Han är en ny familjemedlem hos familjen Forsgren, Eriks familj allstå. Världens sötaste och jag kan inte sluta upp att klappa honom.

Kaniner är väldigt söta djur och en dag vill jag ha en alldeles egen. Pappa säger att just nu är det inte riktigt bra tajming eftersom jag har hund, sköldpadda och fågel redan.. och jag kanske håller med. Det räcker nog för tillfället. Men djur är något så himla fint och bra.

Dagens planer är att:
- Ut med hunden
- Sola
- Fara till mormor
- Handla med mamma och pappa
- Gratta Eriks mamma på födelsedagen
- Förhoppningsvis träffa Erik en stund, annars tar mina planer slut här.
Kvällen är fri.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0