Solna

Nu är jag hemma efter mitt lilla språng till huvudstaden.

Mina sötnosar till kusiner tog hand om mig den första veckan och vi hade verkligen jätte roligt. Första dagen då jag kom ner så for vi till Värmdö och spelade minigolf, åt glass och klappade grisar.


Adam och jag for till Vällingby och när jag var på väg ut från JC så stoppades av att någon kramar mig och skrattar. Jag står rätt stilla och försöker förstå vad som står på och efter några pinsamma sekunder inser jag att personen som kramar mig är min kära klasskamrat Liv. Hur omöjligt det än är så står vi iallafall tillsammans där, mitt på torget. Vi bestämmer oss för att äta lunch tillsammans, sushi.




Det blev en hel del annat när jag var hos mina kusiner också, bad i Nälsta, besök i Kista och en massa annat.
Dom är världens bästa!



fortsättning..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0