Framme i Stockholm!

Är i Stockholm nu hos kusinerna. Har spenderat dagen på Värmdö och spelat minigolf och vandrat i skogen, efter den 4 km långa promenaden i ballerina skor så blev jag inskjussad till stan för att träffa min bästa vän Sarah för en liten shoppingrunda. 

Vi sprang runt som glada barn på julafton men det blev dock ingen shopping för mig. Jag sparar mig lite eftersom jag har över tio dagar kvar här i  Stockholm. Middag blev det på restaurang Edo på Linnegatan, sushi buffé såklart. Tog sedan tunnelbanan till Rissne och tog en promenad hem till kusinerna i solen, en underbar dag.
Bilder kommer.

Jag har haft två och en halv timmes sömn inatt och jag står fortfarande på benen efter denna aktiva dag. Ganska bra gjort, tycker jag! Sängen är bäddad av min söta moster och jag kommer sussa gott inatt.

Topshop har fina väskor på tal om ingenting, blir nog någonting därifrån. Denna kanske, mycket fin!

:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0