Utgång - Match med vinst

Godagens!

Blev utgång igår trots allt, men bara nyktert och det var trots allt jätte trevligt. Fick träffa Sarah, en av mina bästa och första vänner vilket var jätte trevligt. Kom hem rätt sent och skulle upp kl 08.00 imorse.
Åkte till Robersfors med tjejerna, en avbytare stackarna men eftersom dom är så sjukt duktiga så vinner vi båda matcherna. Hur bra som helst, kan inte vara mer nöjd! Nu ska jag och tjejerna snart till Frasses och käka och fira segern, det bli kanon kul och sedan ska jag iväg till SkyCome och se Erik spela innebandy. En skön lördag med andra ord fast jag är verkligen jätte trött. Försökte sova en stund nu när jag kom hem men så fort jag la huvudet på kudden så började min rara granne att spela trummor på andra sidan väggen, tajming.

Ikväll efter matchen hoppas jag på att det blir att hyra film och äta nåt gott.
Känner för en riktigt skön filmkväll.
Imorgon ska jag upp och plugga, fixa till närvarokorten till laget och sedan ska jag till Sarah och äta sushi på kvällen. Det blir nog jätte trevligt=)!

Ska ner och göra mig i ordning nu.
Trevlig kväll! =)



Kommentarer
Postat av: Elina

kul att ni vann!!
vi har hemmamatch imorgon kl 15 mot malmberget, hela truppen kommer vara med så vi taggar järnet!
ta hand om dej, låter som du har/haft en trevlig helg.

2008-01-26 @ 23:35:05
URL: http://anderssonelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0