Torsdagen avklarad!

Nu är torsdagen avklarad också, nu är det bara fredag sedan helg.
Åh så dunderskönt!

Tog mig igenom vädret imorse, jösses vad det snöade och nu regnar allting bort. Snälla rara söta Stella hade försökt ringa mig hela morgonen för att säga att jag kunde åka med dom men så tyspiskt så hade jag såklart mobilen hos Erik och slut på batteri. Gick i allafall med mössa, huva och ännu en huva.

Ingen bra dag hemma idag. Som tur var ringde Sarah precis när allt var som värst och lyckades få mig på andra tankar. Min ängel! När jag förklarat problemet så försöker hon lösa det åt mig direkt istället för att bara lyssna på mitt dåliga humör. Underbara söta fina Sarah!

Ikväll har jag gjort min religion, äntligen klar!
Sverige förlorade också mot Tyskland, sämst. Men dom gjorde en ruskigt bra match, hade dom satt straffarna hade det blivit vinst. Nu sitter jag hos Erik och ska se lite film och sedan sova.
Äntligen helg!

En dag kvar nu.
Godnatt allihopa! :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

All for U :)

2008-01-25 @ 10:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0