Tisdag kväll

Haft C flicksträning nu. Elina kom förbi och hade lite målvaktsträning också, super skojigt. Tjejerna är så himla bra och dessutom kom det en ny tjej idag som var kanon duktig. Jätte roligt med nya! Imorgon sovmorgon till tio sedan två lektioner. Ska gymma och träna C flickor imorgon och försöka plugga om det finns tid till det. Kanske ska Erik hänga med på gymmet också som "gäst", jätte roligt=).

Erik sitter och ser Liverpool och jag väntar på att matchen ska ta slut, även om jag tycker om att se fotboll men jag väntar på att se nya avsnitt av Dexter, kommer aldrig sova inatt.
Ska dessutom upp i tid för att åka med Eriks pappa hem.

Åh min bästa vän sedan barnsben, Sarah, fyller 19 på söndag och jag önskar så mycket att jag får ha henne några timmar för att överraska henne. Hoppas hon har de över, för jag ska komma på något superbra =).
Ska sova nu.

Hitta tre små roliga kort på mig som bäbis på Eriks dator.
Måste få lägga in dom, haha.




puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0