Tisdag bortgjord!

Måste börja med att skriva att jag verkligen blir hur glad som helst över dom som skriver att dom gillar att läsa min blogg. =) Jätte roligt att höra!
Blir bara taggad att skriva ännu mer=)

Kom just hem från skolan nu. Jätte slaskigt och halt. Ska snart ut med hunden och sedna ska jag äta pasta med skinksås. Mumma. Efter maten har jag planerat att cykla på motionscykeln en mil. Har lovat mig själv att göra det dessa dagar då jag inte hinner till gymmet. Ikväll är det C flicksträning igen. Elina kommer på besök och ska ha målvaktsträning, vilket är långt ifrån mina kunskaper så det blir jätte kul att träffa henne igen. Ska försöka sätta mig och planera resten av träningen snart, kolla in lite nya övningar osv.
På kvällen ska jag gå till Erik och mysa med honom. Skönt att tisdagen är bortgjord, värsta dagen på hela veckan. På tosdag är vi lediga igen, yees! Hur skönt som helst. =)

Ska lägga in ett foto som jag tog på min hund tidigare i veckan.
ciao amigos!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0