Sunsilk

Var på obs nyss.
Erik köpte hårfärg så snart ska vi fixa hans hår mörkare, men inte ikväll.
Jag köpte massa litchiplommon som jag älskar mest av allt, något jag kommer att frossa i ikväll. Köpte också en ny hårkräm från sunsilk. Silky and Straight Bara för att.. den luktade gott och värt att testa. Den kostar så lite coh de andra produkterna har varit väldigt prisvärda. Mitt hår behöver allt de behöver för att lugna ner sig och bli lite mindrfe poröst.
Grön för lockgit hår. Gör lockarna lite "hårdare" och mindre frissigare.
Orange gör håret jätte mjukt och luktar jätte gott.
Blå för volum. Använder den inte eftersom jag har nästan för mycket volym i mitt hår, men mamma tycker den duger.
Lila som är ny. Uppdaterar er senare om vad jag tycker=)
Någon som provat?

  

Godnatt, nu blir det film, Bristande Bevis.
.. sedan lite Dexter.

Ps, någon som vet om det finns fler sesonger av Dexter än andra sesongen?
vill gärna veta! =)
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag använder den gröna!
Gör mitt hår jättemjukt.

2008-01-13 @ 13:46:09
URL: http://javiie.se.blogg
Postat av: Lisa

det finns tyvärr bara två säsonger av dexter :/
men jag hoppas att den tredje kommer rätt snart :D

2008-01-13 @ 19:18:59
URL: http://lisaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0