Söndag

Hejsan svejsan.image206
Söndag idag.

Vaknade rätt sent, såg och tittade på skidåkning med Erik. Slumrade till lite då och då. For en sväng på Obs, handlade lite nytt smink. En dream matt mousse concealer och två mascaror som var på extra pris. Har inte provat concealern förut, bara fondation som jag använde bara för att täcka på lite små ställen, men tänkte att jag skulle prova concealern nu. =)
For förbi farfar och farmor och hälsade på, kusin och faster var också där. Kom just hem och håller på att fixa lite fina bilder till min almanacka och laddar upp min nya Mp3 =). Tre timmar sedan ska jag ladda den med massa musik!

Ikväll blir det godmiddag, kyckling och klyftpotatis och massa sallad. Efterrätt blir det fruktsallad. Sedan ska jag färga och klippa Erik. Mys mys. Imorgon är jag ledig, ska upp i tid och gå på stan. Kolla Vision rean om dom rear min Tiger tröja=), sedan ska jag hem och försöka börja jobba lite med mitt projektarbete och sedan gymma.

Trevlig kväll =)!

Åh kom på en rolig historia som hände mig en gång, nu när jag tänkte skriva Mvh Anna.
Jag skulle göra en uppgift och skicka den till en lärare som hon skulle bedöma, den var väldigt avgörande om vilket betyg jag skulle få eftersom jag låg och svajade mellan två. Då råkade jag skriva Mvg Anna i mejlet, istället för Mvh Anna. Jösses, pinsamt.
=) haha.

Ciao!
trevlig söndagkväll! =)
mvg Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0