Snöslaskregn

Godmorgon. Kul och trevlig kväll igår, men lite kort. Ont i huvudet och seg i kroppen, bakis med andra ord men ska pallra mig ut i snövädret och slasket för att se match snart.
Mamma ringde nyss och frågade om jag skulle med till Övik och se Modo men jag kunde inte bestämma mig på två minuter så jag tackade nej eftersom jag lovat min kära granne att äta sushi idag. Trevligt trevligt.

Snart match ja, sedan sushi och skitprat med Helena. Ikväll blir det att ta de lugnt, redigera lite bilder som jag tagit och jag tänkte göra lite nytt till bloggen. En skön lördag. Ska hyra film också tänkte jag, får se när Erik kommer hem från Sundsvall.

Söndag ska jag på gudstjänst (skolarbete) jätte tråkigt. Jag vill inte kliva upp tidigt, är så läss. Men det är väl inte så länge jag måste härda. Ingen överraskning till Sarah blev det imorgon, vilket suger. Aja, jag kan inte göra nåt åt det, får träffa Erik istället och gymma. Blir nog bra det där.

Ska kila ut i snön nu, (slasket).
Ha en bra lördag förmiddag.
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0