Sjukling

Hej, men inga glada hopp idag eftersom jag blivit förkyld. Har helt galet ont i halsen och snuvig. Huvudvärk nu när jag vaknade igen, jätte jobbigt. Erik är också sjuk så jag antar att han smittat mig.
Ska plugga idag och bara ta det lugnt, känns jätte jobbigt att inte kunna träna idag eftersom halsen gör ont nu när jag äntligen kommit igång igen. Aja, såfort halsen försvinner så ses vi på gymmet.

Igår kväll var det småtteträning, eller C flicksträning, ursäkta. Jätte kul att höra att tjejerna börjat läsa min blogg, jätte skoj. Dom är i allafall hur underbara som helst och dom gör mig jämt på så galet bra humör. Hoppas nu att dom orkar med mig några sesonger till.
Ikväll är det träning igen på Dragonskolan. En timme så jag hoppas att jag orkar med min förkyldning, men det har jag gjort förr. Ska bygga på lite saker som vi gjorde igår osv. Men jag ska ta det väldigt lugnt i allafall.

Plugg står på schemat, sedan ska jga väl försöka ta mig ut med hunden också. Känns inte jätte lockande men det måste göras. Ska äta lite frukost nu och sedan börja med språkhistorian.

Hörs och ses=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0