Shopping måndag trots allt.

Hej, ledig idag vilket var jätte skönt. Vaknade med jätte ont i magen så jag fick ställa in mitt tidiga möte med Caroline. Klev upp rätt sent men det behövdes kan jag säga och när jag vaknade andra gången så var mitt magont borta. Såg lite på cityakuten och massa andra program som går på morgonen och skrev liite på mitt projektarbete.

For ut med min lilla vovve och min nya Mp3 och sedan gick jag och Sara en stund på stan vid halv fem tiden och jag hittade MASSA saker. Hade otroligt nog mer pengar på kontot än vad jag hade tänkt och dom försvann rätt fort eftersom jag hittade massa saker som jag tidigare tänkt handla på REA. Hur värt som helst.
Ska äta alldeles snart och sedan sticka och träna, men jag lägger upp bilder på det jag köpt ikväll=)

En halsduk, röd, svart vit randig från MOOD.
En grå Tiger tröja, Vision.
Två par BH-ar och trosor, Kappahl.
Rengöringsprodukter, garnier, tre stycken från Kicks.
Jätte värt =), visar sen.

Ska äta soppa nu.
Adjö! =)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh jag vill också ha råd att shoppa :P

2008-01-14 @ 20:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0