Shopping åhnej!

Sovmorgon imorse sedan Svenska B lektion, lång och tråkig.
Efter det hade jag håltimme så jag drog till stan för att äta lunch med söta Caroline. Shoppade också lite, tyvärr. Igår blev det shopping på VILA.
En grå tröja med silverband
Ett svart linne (som jag har som en klänning)
Ett vitt långt linne.
och idag...
En vit stor t-shirt från Gstair.

Ska visa sedan! =)

Nu ska jga fortsätta pluggandet, har precis slutat. Hade bild till halv fem och nu ska jag ut med vovven och sedan plugga. Ska försöka cykla lite ikväll också.
Skriver ikväll och visar mina plagg!
ciaociao! =)

Kommentarer
Postat av: lovisa

sakerna låter fint!

2008-01-28 @ 17:49:39
URL: http://bylovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0