Regn & Rusk

Allt regn och halka gjorde att jag inte tog mig till skolan idag, orkade inte och jag var på totalt fel humör. Tror dessutom att vi är lediga imorgon, yes hur skönt som helst. Ska försöka plugga projektarbete som jag sagt till mig själv att göra hundratals gånger.

Idag har jag skrivit lite på projektet faktiskt, lagt upp en slags struktur. Sedan har jag varit på gymmet och sprungit och sedan direkt till C flicks träning. Jösses jag är helt slut. Nu är Erik här och vi ska göra fika och kanske se film. Mys mys, vilket tur jag har.

Ska försöka övertala honom att jag ska få lägga upp en bild som jag tog på honom en morgon också, men det kan krävas lite tid tills han går med på det. Har jag lite tur och flyt så=).
Helgen är snart här, trevligt. Uhf damer har match på lördag så det ska jag troligen se, sedan hoppas jag på Sarah att jag får ha henne lite på söndag. =)

Nu kommer Erik, ska kila.

Justja, kan i allla fall säga att rengöringsprodukterna från Garnier som jag köpte i måndags är kanon bra, för ynka 35 kronor styck på Kicks! Även concealern från Maybelline var väl värt priset.

Tjingeling!=)


Kommentarer
Postat av: Stella

Jag sprang runt lite överallt! Timari, Konstnärshoppen och Pearlchain :) Njaa, inte jätte jätte billigt men Timari har helt okej priser på pärlor om du är ute efter många, likadana! Annars om du ska köpa lås, stavar, ringar eller enstaka pärlor så så är Pearlchain billigast där man kan köpa en och en :)

Yes vi är alldeles jätte lediga imorgon! Jag antar att vi inte har någon elvatid heller så... :)

2008-01-16 @ 20:52:32
URL: http://stellaliljestrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0