Puss och godnatt

Tyvärr hinner jag inte lägga upp bilder på de kläder jag köpte igår och idag men ska fixa det imorgon eller onsdag. Fullt upp nu, veckan är nästan outhärdligt fullproppad med plugg. Stackars mig.
For till Erik nyss i allafall, sitter där nu och finslipar min krönika. Förlåt om jag tjatar om den men den har styrt mitt liv dom senaste dagarna i form av stress och ångest. Men nu är den äntligen nästna klar, 90%klar?

Imorgon är det en lång dag, sedan har mina C flickor match mor Ersmark. Är det något lag som kan ge dom en match så är det vi, håller tummarna nu!
Har inte haft någon träning sedan helgen med dom men då gick det ju riktigt bra så jag hoppas att lite självförrtroende sitter kvar och att dom vaknar upp och känner sig starka och friska! Gott humör med för den delen!

Åt lunch med Caroline på stan, skrev jag de? jo.
Jätte gott och sedan handlade jag en tröja, sa jag också kom jag på..

Aja, täntke lägga upp en bild på världens bästa vovve.
Nu ska jag sova med min snutt, puss och godnatt! =)

image257



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0