Pluggis

Hallå, ledig idag vad jag vet i allafall.
Gick inte till skolan i allafall. Har pluggat hela dagen men de känns som jag inte kommer någon vart. Men som tur är så har jag ju tre timmars håltimme imorgon att plugga på, jippie. Känner mig bättre i kroppen idag i allafall, vilket känns bra. Har ätit ordentligt så jag tror att mycket beror på det.

Pappa och mamma har nyss varit och handlat på Obs. Hade en liten beställningslista jag också. Det stod en almanacka, vilket mamma var så söt att köpa åt mig, keso, avokado, fullkornspasta och grapefrukt till min sallad. Så jag kommer nog att komma igenom det här pluggandet trots allt.

Imorgon är sista dagen, sedan är det helg igen plus måndag som då vi är lediga. Funderar på att då fara och snacka på hagaskolan, men vet inte än. Har inte fixat ihop någon bra lapp men det bör göras så fort som möjligt.

Är jätte tråkig idag men kommer säkert igång igen imorgon, tjao.
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0