Onsdag

Kom flera nya besökare till min blogg igår.
Hoppas ni stannar, blev jätte glad att se att mitt normala antal besöker nästan hade fördubblats.
Välkomna! =)

Sitter på Svenska lektion nu, skriver min krönika. Nu känns det mycket bättre och har äntligen kommit igång. Slutar om en halvtimma. Jag och Mira ska hem till mig, äta lunch och sedan ut med Loka och sen gymmet. Efter det ska jag fixa hennes hår, färg och klippning. Ska även sno åt mig lite färg och lägga lite på min utväxt. Blir mycket fixeri av hår nu för tiden. Igår fhjälpte jag Eriks syster Mari med hennes hårförlängning, idag ska jag fixa Miras hår och imorgon ska jag klippa Sara. Är riktigt på g nu =)

Vid kl sex är det träning med C flickorna, sedan match mot C pojkarna. Ikväll kommer Erik, mysmys. Imorgon sovmorgon dessutom till kvart i ett. Åh, underbart!
Nu är det värsta gjort.

Måste återgå till min krönika men innan dess måste jag säga att jag blev sjukt ledsen igår när jag såg att skådespelaren Heath Ledger. Jätte duktigt skådespelare med familj och bara 28 år. Sjukt tagiskt. Orsaken till döden är ännu oklart. Inga nya filmer med Heath. En riddares historia, tio orsaker att hata dig och Brokeback Mountain är några filmer som han spelar i. RIP.



Sköt om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0