Onsdag

Hinner skriva lite innan jag sticker på C flicksträning.
Min kropp är död och jag känner att det jag tidigare tog prover för är på väg tillbaka, sega kroppen och allt. Jag vet inte hur jag ska ta mig igenom det här igen. Har laddat med massa mat och frukt nu och ska snart slänga i mig en treo och gå en promenad med hunden innan jag sticker. Jga vet inte alls hur jag ska orka, kroppen viker sig bara och jag kallsvettas. Det ända som är bra är att jag slipper glida ur mina mjukisbyxor idag.
En timme att härda, en timme.

När jag kommer hem ska jag i allafall se Victoria's secred fashion show 2007, på trean kl 20:00.
Någonting att se fram emot, ligga i soffan och dega. Är dessutom ledig imorgon (tror jag), inga lektioner vad jag vet i allafall så då kan jag plugga och bli frisk. Försöka iallafall.

Har i allafall bestämt att jag nästa vecka ska fara till prolympia och hagaskolan och försöka få lite fler tjejer till laget. Det behövs, vi är bara elva stycken och aldrig alla på träningarna nu. Jätte tråkigt att vi inte är fler men de ska vi bli=). Jag lovar här med att jag ska göra det nästa vecka. Påminn mig om jag fuskar.
Känns lite läskigt att fara runt i klasser men skoj också, tror att tjejerna tar de lite mer seriöst också. Det blir nog tjejer som går i femman, sexan och sjuan. =)

Ska ut med vovvis nu, missa inte tv kl 20:00.=)
hörs och ses=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag går på haga,sjuan.
kom till haga,gud vad roligt!

2008-01-09 @ 18:05:37
URL: http://javiie.se.blogg
Postat av: Stella

Krya på dig gumman!

2008-01-09 @ 20:14:19
URL: http://stellaliljestrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0