Måndag kväll

Nu ska jag försöka avsluta kvällen. Har sett lite cityakuten, CSI och ser nu Shark. Har precis cyklat klart och gjort mina situps för kvällen, är helt slut och träningsvärken i rumpan lär ju inte bli mindre imorgon. Ska hoppa in i duschen och sedan göra en macka och te och se lite Pelle Svanslös, hehe.

Hoppas ni får en bra kväll.

Tänkte på en sak idag.
Tänkte bara säga att det är himla bra med reflexer. När jag var ute med Loka idag vid sju tiden så var det himla mörkt och trots att det finns lysen som fungerar på alla gator så är det jätte viktigt med reflexer. Speciellt jag som numera lyssnar på Mp3 när jag är ute i trafiken, men bara i ett öra.  Bara en liten slängande gullig reflex i form av en nallebjörn på jackan kan göra mycket. Man ser när man åker bil till träningnarna på kvällarna hur mycket bättre man egentligen ser när folk har reflexer. Idag hade jag en sån här remreflex på armen, Loka hade ett blinkande orange halsband som gör att hon ser ut som en lite julgran och även kopplet har en reflex. Dessutom är min jacka inte heller helt osynlig eftersom den är ljus blå. Såg en kvinna i hel svart idag, svart jacka, svarta täckbyxor och en svart ryggsäck och dessutom luvan uppe. Hon hade behövt en reflex.
Bra med reflexer, enkelt och synligt och man behöver ju inte överdriva.

Godnatt och sov gott.
Imorgon är det den jobbiga tisdagen, men det ska nog gå vägen.
=)

Kommentarer
Postat av: matilda

snygg blogg:)

2008-01-21 @ 23:50:18
URL: http://matildahammar.blogg.se
Postat av: josiee

reflexer e sjukt bra, går aldrig ut på kvällen innan dom...:/

2008-01-22 @ 02:22:13
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0