Måndag kväll

For och tränade vid åtta och kom hem för en stund sedan. Gick ovanligt bra faktiskt så nu ska det här väl ändå lösa sig. Dushat och smörjt in mig med brun-utan-sol. Lite fusk behövs nu i vinter och skönt att känna sig annat än likblek.

Tagit mig lite fika nu och har sett lite på idrottsgalan. Har också fixat in lite bilder till C flickslagets hemsida. Ny lagbild och allt. =) Har dessutom tagit lite kort på det jag shoppade idag.
Mycket nöjd fortfarande.
Kommer lägga in det i ett annat inlägg.


Imorgon är det skola, lång dag och allt. Aja, härda.
Saknar min plugg jätte mycket, inge kul att sova själv. Var på biblioteket idag och lånade Pelle Svanslös julkalendern för att ha något att somna till. Den kalendern är så himla bra!=)

Godnatt allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0