Måndag 21 jan

Hejhopp, nu mår jag rätt bra. Sovit och varit hos tandläkaren och fått bra nyheter. Fem veckor kvar nu, sedan försvinner ståltråden i munnen för mig. Spänner i hela munnen och har ont i huvudet, troligen blir det den sista gången jag behöver stå ut.

Lånat lite böcker om fotoredigering på biblioteket så jag har lite att läsa ikväll. Nu ska jag försöka komma igång med min krönika som halvt ska vara klar på onsdag. Tänkte i allafall komma igång, imorgon kommer jag inte hinna någonting. Hinner heller inte träna idag pga det, så det blir att cykla idag igen och köra lite "hemma" träning.

Ska sätta igång med skrivandet.
Skriver lite ikväll=)

______________________________________________________________________________________


Hej igen, en timma senare.

Kan meddela att det inte blev någon krönika och imorgon finns det heller ingen tid. Jag kan verkligen inte skriva när jag inte är sugen, huvva. Har läst lite olika krönikor på Aftonbladet och försökt att få lite bra idéer. Aja, det kanske blir en inledning imorgon i allafall.

Nu ska jag cykla min mil och titta lite på CSI för att vara lite duktig idag.


=)

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0