Lektion

Åh, jag sitter på lektion och fick verkligen inget gjort. Vi har foto och ska beskriva en känsla. Tänkte att jag nästa lektion ska ha emd mig en citron som någon kan ha i munnen, så är känslan sur. Väldigt påhittigt, nej. Aja, nåt är det i allafall. Har fått tid hos syo imorgon i allafall så jag ska försöka prata med henne, men inget lär väl gå att förändra. Åh, får skylla mig själv för att jag valde det jag valde lär väl vara svaret.

Idag ska jag till läkaren, sedan ska jag nog fara och träna. Efter det äta och sedan är det cflicksträning på ersboda, sen ska jag till Erik. Lär somna jätte tidigt idag, är hur trött som helst. Somnade alldeles för sent och vaknade massa gånger inatt igen, blä för skolan. Nu är jag sjukt less!

Längtar till helgen så jag kan sova ut, vila mig och bara chilla. Vi är dessutom ledig på måndag så jag har lång helg. Skönt skönt skönt.

aja, ska kila vidare.
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0