Ledig torsdag

Hej.
Idag har jag tagit de lugnt, ledigt igen. Skönt så in i backen och jag sov länge. Satte mig framför tv och såg lite tv och sedan gick jag ut med hunden, sen stan med Caroline och efter det mötte jag Erik för att titta lite på Rean i up2. Jag hittade ännu en ny tiger t-shirt som jag var tvungen att köpa. Ska visa en bild på den när jag kommer hem, är hos Erik nu. Den är jätte snygg i allafall. Fick låna pengar av min snälla pojkvän, eftersom jag är pank.

Ikväll har jag sett Handboll, Sverige - Island. Bra match, hård match och Sverige vann med 19-24 tror jag. Skönt att se handboll igen, det är så trevligt  Mindre trevligt är att jag har sprängande huvudvärk och känner attjag mår illa, inge skojigt. Känns jätte obehagligt. Ska i allafall snart sätta på ett Dexter avsnitt och sova lite.

HIttade dessutom på stan idag mitt efterlängtade ving-halsband från KII. Hur snyggt som helts för 149 kronor. Så fort pengarna rullar in på kontot blir det mitt sista och enda köp i Februari. Måste spara pengar och nu har jag verkligen kläder så det räcker ett tag framöver. Pengarna får gå till annat, dessutom är jag skyldig pappa pengar för Mp3. Halva skulle jag betala. Men den var i allafall ett bra köp och gör träningen på gymmet så otroligt mycket roligare.

ska slänga in en bild på min nya tröja från Tiger i ett nytt inlägg.
puss och godnatt =)
i helgen blir de mycket bloggande kan jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0