Kyrkobesök och cykling i vardagsrum.

Någon undrade om vad hemsidan hette där jag hittade dom fina balklänningarna från ett tidigare inlägg, och det heter http://www.gojane.com/. Slarvigt av mig att inte lägga in den. =)

Idag klev jag upp tidigt för att gå till kyrkan och göra bort skolarbetet som ska vara klar på fredag, som tur var hade jag Sara och Sarah med mig. Det gick bra men jag är jätte trött, ville verkligen ha sovmorgon. Nu slipper jag kyrkan nåt mer i allafall.
Kom hem och Erik skulle precis fara, otur. Mormor kom precis när han for och hon ska äta middag här. Har precis cyklat på träningscykeln och gjort lite situps. Skönt att ha det gjort och nu är jag alldeles nydushad och ska precis gå ner coh vara med mormor och hjälpa mamma.

Ikväll ska jag till Erik, mys och film kanske det blir. Kanske också en sväng till Obs för att köpa lite frusna bär och litchie plommon, mumma =).

Imorgon tandläkaren, jippie. Min tandställning och jag längtar, då ska dom berätta hur länge det är kvar av tiden. Snart snart snart. Konstigt att jag nästan saknar att jag aldrig kommer längta till tandläkaren när tandställningen är borta. Då är det bara sökandet efter hål som dom är ute efter. Min tandlläkare som jag har nu är  i allafall hur bra som helst, snäll, rar och försiktig. Nu är det inte länge kvar tills den är borta, wie.
Förra gången sa dom att de var näst sista gången imorgon. Hoppas dom har rätt.
Ni får höra mer imorgon, om ni tycker de är intressant de vill säga. =)

Skriver ikväll igen.
Ha en bra söndag sålänge =)!

Kommentarer
Postat av: Stella

Jag tror att jag måste gå på balen ändå, allt för klänningarna, haha :)

2008-01-20 @ 19:30:06
URL: http://stellaliljestrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0