Idol-miss

Ska precis på match, har varit med tjejerna och käkat på Frasses för att fira att vi vann idag.
På vägen dit så ser jag två killar framför mig och jag börjar genast tänka och fundera hur knasigt den ena av dom var klädd, men att den andra såg helt okej ut. Tänkte genast att dom inte var här ifrån men varför jag tänkt så vet jag faktiskt inte, såg bara så ut.
Efter ett tag så kommer jag allt närmare och vi är precis vid hotell Aveny, då rusar sju tjejer fram och jag ser med min förvåning att jag just diskuterat kläderna på Idol snygg Erik och Idol Mattias. Rätt chockad, men det var lite roligt och det var Mattias som inte hade en bra dag.. enligt mig iallafall=).
Tyckte dock att det var förjävligt att inte Danny gick där brevid, dom ska ju nämligen sjunga och så ikväll. Snygga snygga Danny.

Ska kila på match nu.
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0