Hatade väder

Tillbaka hemma igen nu. Matchen slutade med att UHF dam förlorade med fyra bollar, tråkigt för dom spelade jätte bra. Dessutom ingen avbytare. Bra jobbat!
For hem med bussen i slasket, jag kna inte annat än säga att jag hatar det här vädret.

Om en timma kommer Helena och vi ska laga sushi, mumma. Sedan ikväll ska jag plugga och ta det lugnt, bara lugnt och självklart se handbollen. Sverige möter Frankrike. Inte att missa.
Tog dessutom lite kort igår som jag håller på att fixa lite, lägger kanske in sedan.

Ha en fortsatt trevlig lördag.=)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hey! det finns jättemånga på www.gojane.com (klicka på typ formals i menyn)
men sen finns det också huuuuuuur många som helst om man söker på 'prom dress' på ebay. Det är lite krångligare men det funkar också :)
det var där jag hittade min :)

2008-01-19 @ 16:58:24
URL: http://lisaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0