Godnatt

Har tittat på cityakuten och Shark med mami.
Försökt plugga lite också, hoppas att inte svenskan är allt för svår.
Aja bra att börja i tid i allafall. Funderar hur jag ska göra imorgon med träningen, antingen sticker jag direkt efterskolan eller så struntar jag i det och tränar med småtjejerna istället och skjuter upp gymningen tills på onsdag istället. Får se hur jag känner imorgon, om jag överhuvudtaget kan gå efter träningsvärken.

Imorgon ska jag i allafall försöka skriva ihop ett träningsschema, både till mig och till mitt Cflicks lag så jag inte behöver göra nytt för varje träning.
Aja nu ska jag gå och sova för nu har Erik ringt och sagt godnatt.

Imorgon ska jag till min astmaläkare och kolla läget, skriva ut ny meducin och så. Lika bra nu i vinter, mamma tjatar så. Känns lite jobbigt just nu med skolan, klump i magen. Kanske också därför jag måste sova ensammen ikväll, har sovit med Erik typ varje dag på lovet och det trivs jag med så himla mycket.
Aja, jag får försöka. Ska lyssna på lite Jack Johnsson och titta igenom svenskan och läsa min nya STYLE tidning som kom idag =) kanske finns några goa tips att skriva här imorgon.

Sov gott allihopa, =)
love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0