Godkväll!

Nu är träningen klar och jag orkade men nu känner jag att jag bara faller ihop. Men kul var det, tjejerna tränade jätte bra.

Det som dessutom var jätte roligt var att någon från hagaskolan kommenterade mitt tidigare inlägg och var taggad på att jag skulle komma, hur roligt som helst. Om du som skrev det tidigare skulle kunna skriva till mig igen för jag skulle behöva någon mejl adress till eran lärare så jag kan bestämma en tid då jag kan komma förbi, det skulle vara jätte bra =) Väntar på svar!

Nu sitter jag och tittar på Victoria's secred fashion show 2007 på trean. Erik skulle komma ikväll också, han skulle på obs och köpa frysta hallon åt mig. Gotti =)

Ska försöka plugga lite nu också innan han kommer.
Hare bra, ses och hörs! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0