Fredag

Hejsansvejsan.

Idag har jag varit med Sarah på stan. Jätte mysigt, saknat henne så mycket. Handlade en jätte fin jeansskjorta med puffärmar på REAN på BIKBOK. 149 kronor. Ska visa sedan, är hos Erik nu och har ingen kamera tyvärr. Jag shoppade också en lång vit L.O.G.G t-shirt och lite små band till mina sockar. Vi komhem kring sex halv sju tiden och jag satte igång och sydde på mina efterlängtade rosetter på mina sockar, det blev jätte gulligt. Ska visa de också sedan, jätte fint blev det.

På kvällen gjorde vi sushi, himla gott och sedan tog vi bussen, hon for hem och jag åkte till Erik för att se hans match. Matchen började kring halv 12, trettondagscupen och vi kom hem precis. Dom vann med 8-3. Jätte roligt match att se på!

Imorgon blir det upp i ottan för att se ännu en match kl 10:00. Sedan hem och mysa i väntan på de andra matcherna. På kvällen blir det partaj, Suzie från Chicago ska åka hem så de blir en slags avslutnings fest för henne. Åh känns tråkigt att inte ha träffat henne så mycket, får ta igen litegranna imorgon men kan tänka mig att de knappast är sista gången jag får träffa henne om jag känner Liv rätt =).
Ska även bli jätte roligt att träffa tjejerna igen, har saknat dom så mycket. v
Kommer bli så nice att kunna använda min nya Tiger tröja också, så otroligt skönt att inte ha några problem med klädvalet som annars brukar vara ett h-vete.

Nu kom Erik ut ur dushen, måste kila.
Ska se lite dexter och sedan natta kudden, förhoppningsvis kanske Erik kan ladda hem "It's too high" låten=)
Tjingeling, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0