En ny rosa vän

Hej, datorn var sämst igår. Skulle lägga upp massa super snygga plagg från urbanoutfitters men det knasade till sig rejält. Ska ta och visa dom senare, är hos Erik nu.

Vaknade och gick ut med hunden det första jag gjorde och det var jätte skönt, vädret var perfekt. Sol, vit snö att gå på och en underbar vän och hund att gå med. For sedan med pappa och såg på Eriks match, dom förlorade med det blev en jätte spännande match trots allt, och mycket trevligt att vara med pappa. Vi for sedan och kollade in Rean på onoff. Vi var ute efter en platt-tv men hittade ingen men jag hittade däremot en Mp3 spelare som jag länge har varit sugen på. 2GB från Creative. Den är rosa och hur lätt som helst, väger bara 30 gram. Ska ha den när jag tränar främst. Tänkte köpa den billigare varianten först men sedan så delade jag och pappa på den  lite dyrare eftersom den hade radio, klocka och stoppur och 2GB minne. Jag är jättenöjd. Praktisk, söt och rosa=)

image196 min nya rosa vän.

Nu har vi just ätit lasagne och jag är proppmätt. Erik och jag ska fara på Obs snart och handla lite gott till filmkvällen vi ska ha ikväll. Jag älskar lördagar, åh så mysigt det kan bli. Dessutom är det så sjukt skönt att Erik har tagit körkort nu, man tar sig lätt vart man vill.
Någon bra film får ni hemskt gärna tipsa om! =)

trevlig lördag på er =)


Kommentarer
Postat av: Mimmi

vad kostade mp3n? =)

2008-01-12 @ 22:44:50
Postat av: Elina

Annapanna, jag tipsar filmerna This is England och Knocked up!
Har läst igenom din blogg, härligt att du kämpar med skola och handboll och allt vad det är, lovar att ävenom det är jobbigt så kommer du få tusenfalt åter! ;)
Ifall du vill ha hjälp med att åka ut till skolor, så hänger jag gärna på, låter som roligt projekt! sedan kan jag gärna på någon träning nästa vecka kanske?
stor kram från Elina

2008-01-14 @ 11:51:17
URL: http://anderssonelina.blogg.se
Postat av: Mimmi

Ja Elina kom och träna med oss! Det vore hur kul som helst! :D

2008-01-15 @ 15:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0