Blablabal

Skolan är slut. Jösses så kallt det är ute idag, helt galet. Var ute med Loka och jag frös som jag vet inte vad. Skönt med sol i allafall, jag njöt så mycket att gå till skolan i solsken imorse. Kom precis hem från gymmet, ser handboll Sverige - Spanien. Just nu ligger Sverige under med ett mål. Hoppas dom tar hem det här nu! Kl sex är det C flicks träning och sedan kommer Erik.

Imorgon sovmorgon, dunderskönt.

Tänkte lägga in lite goda recept värt att prova.
Kolla in det snart!

Sköt om er!

____________________________________________________________________________________

image247 image248
jag saknar sommaren!

Kommentarer
Postat av: mira

Sjukt sköna sommarbilder!! Förresten, gissa vem som somnade på en gång hemma, sov till fem från två. JAG

2008-01-23 @ 19:11:54
URL: http://mira123.blogg.se
Postat av: Emilia

Så härliga bilder :)

2008-01-24 @ 00:38:29
URL: http://goldenheartt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0