Avokadon var slut

Ätit middag.
Pappa kom aldrig hem med någon avokado och keso, det var slut. Så jag fick ta bröd med ost på istället. Aja, hallonen till efterätt var iallafall jätte goda. Sara har precis varit förbi och vi har pratat litegranna, synd om henne nu.

Ska sätta mig och plugga lite språkhistoria nu. Prov på fredag så de känns bra att börja i tid med det. Ska försöka se lite tv också och ladda upp för imorgon. Tung och jobbig dag, blä. Ska försöka hinna träna innan jag träffar små tjejerna också. Jätte kul att träffa dom igen, =)

Aja ursäkta mina stavfel som någon tydligen störde sig på. Ska försöka bättra mig men ni förstår ju ändå, hoppas jag. Ska kila och se tv nu.
Tjingeling, godnatt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0