Äntligen Fredag!

Tjoho, de är fredag idag.
Bara helg som väntar.

Har precis varit på stan med Erik, handlade dock ingen kjol som jag nämde i ett tidigare inlägg eftersom båda svarta kjolarna var slut och den grå satt inge vidare. Tråkigt men väntar in dom svarta istället.
Shoppade ett diadem istället, för tio kronor på Glitter. Ska visa det i nästa inlägg.
Nu har Erik farit på träning och jag ska sätta mig här i lugn och ro och blogga lite.

Ikväll kanske det blir att se match med Erik eller bara gå en snabbis förbi x3m.
Får se, ska upp imorgon i tid. Jag ska nämligen till Robertsfors med mina Cflickor och ha match. Två stycken dessutom, trevligt. På kvällen blir det att se Eriks match på ishallen.

Söndag ska det pluggas och sedan äta sushi med Sarah.
En trevlig helg helt enkelt =)

Nu ska jag fixa lite bilder som jag ska lägga upp.
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0