Vanliga tisdag

Hade verkligen ingenting intressant att skriva igår kväll så ni får ursäkta att jag var lite "osocial".
Morgon igen, har sovit länge och gott. Gick upp med Erik för att hinna göra lite nytta.
Ska göra om min projektplan, sedan ska jag börja att planera min vecka. Jösses, de är mer jobb än vad jag anar. Solen skiner i allalfall, längtar tills jag får avsluta arbetet och gå ut med min lilla vovve, fast hon sover än uppe i mamma och pappas säng. Har ni hört om en mer morgontrött vovve?

Känns som att veckan blir bra, har planerat en del med kompisar och sedan har jag lite planer på fredag kväll som jag ska ta prata med mina kära om. Blir nog bra, en bra vecka!

Min dag idag ser ut såhär.
Plugga nu, sedan ut med hunden om en timma. Efter det fara till gymmet och sedan återigen plugga. På kvällen är det match, mina små tjejer möter EIK. Spännanade!

Skriver nåt mer roligt senare!
trevlig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0