Sykväll

image310

Hejsan hoppsan.

Handlade blått tyg till min kjol som jag tänker tvinga mig själv att göra klart ikväll. Hur söt och enkel som helst, om de nu funkar eftersom jag verkligen aldrig sytt med mammas gamla maskin. Aja, kan ju inte vara hur omöjligt som helst. Hon har i allafall lovat att visa mig OM jag dammar av den, haha.
Sara ska komma förbi ikväll och vi ska pyssla, sy och se på melodifestivalen. En trevlig kväll!
Mamma håller på att göra grekisk sallad och grekiska biffar, hur gott som helst och jag har besämt mig för att de blir frysta (värmda) jordgubbar till efterrätt.
Jag saknar min Erik såklart, pratade med honom nyss och dom satt fortf. i bussen.
Ensamt i natt. . .

Förhoppningsvis får ni se en snygg blå kjol här i natt någon gång, nu hoppas jag verkligen att det blir av!
Trevlig lördagskväll! =)
hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0