Simma simma

Kom precis hem från badhuset.
Jag och Liv for och simmade och det blev till slut en kilometer. Jag var så död i hela kroppen och är det fortfarande. Kunde inte kliva upp ur bassängen först, men sedan efter några minuter blev det bättre. Mina ben vek sig i trappen upp till mitt rum, det känns som att det gav lite.

Sitter med mina nya hårrullar i håret, ser måttligt rolig ut men väldigt spänd på att se om de skall funka. Har plugg tills imorgon men jag får lämna in tills efter helgen, just idag orkar jag inte göra annat än att bara sitta. Imorgon hoppas jag på utgång, en trevlig kväll med vänner. Får se hur det blir, tänkte sticka ner på stan framåter också och sedan träna.

Har varit dålig på att skriva idag och i veckan. Skall bli ändring på detta.
I helgen skall här skrivas.

Ska vila vidare nu, sedan ska jag fara till Erik! =)

Trevlig kväll! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0