Projektarbete

image342Hej allihopa. Har friluftsdag idag men hann inte skriva på någon aktivitet eftersom vi hade projektvecka förra veckan och så jag har varit hemma idag. Klev upp vid nio tiden och började plugga. Har hunnit en hel del faktiskt.
Som jag tidigare kanske har berättat så håller jag på att göra en "lathund" för unga tränare som projektarbete. Hur man coachar bäst och lite små tips på vägen för att bli en bra tränare. Detta kommer gynna mig själv också himla mycket.
På bilden brevid mig är jag själv och mina små tjejer som jag tränar. Tyvärr kan jag inte ha bilden större pga att jag måste ha godkännande av föräldrar osv.
Nu är vi heller inte längre bara nio stycken utan fjorton duktiga tjejer.

Nu sitter jag och skriver och skriver och jag är inte läss än vilket är himla bra. Håller på att ordna tränings-schemat idag också. Viktig träning idag, vi har nämligen sammandrag i helgen och möter två rätt svåra lag.

Klockan två slutar Erik och då ska jag ta med mig Loka och gå och möta honom. Sedan ska jag cykla. Jag fpr ju och gymmade igår trots allt, istället för att cykla. Gick jätte bra eftersom jag hade jätte brottom så var jag tvungen att springa samma strecka på tio minuter kortare tid, vilket gick galant. Dö trött efteråt men det var det värt! =) Det är verkligen så roligt att träna när man ser att det verkligen ger något. Konditionen blir bättre, man orkar lyfta tyngre viktigt osv. Riktigt roligt! =)

Nu ska jag återgå till pluggandet.
Ciao, adios, bye. . . hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0