och Godmorgon

Och Godmorgon, ja hejsan.
Blev sent igår allstå, är himla trött och bakis.

Blev inget skrivande alls igår, jösses.
På morgonen gick jag en lång promenad med Loka, träffade en vän och hennes hund och det blev en rejäl promenad. Sedan gick jag ned på stan och träffade Linn, länge sedan sisst. Men det var verkligen jätte trevlgt att träffa henne! =), sedan fortsatte jag på stan själv efter att hon hade gått. Handlade ett sött mobilsmycke i form av ett äpple som jag gjorde till ett halsband.
Handlade också en rosa kofta från H&M. Jätte söt, får visa sedan.
söta linn


Kl 7 kom tjejerna. Stella, Liv och Amanda. Vi hade en sjukt rolig kväll med massa gott och fixande av hår, smink och massa musik. Gamla 90-tals låtar skrek ut ur datorn, hur skön stämning som helst. For sedan till X3M, massa folk och jag hade roligt fast for rätt tidigt. Hade hur ont i huvudet som helst så jag kände mig inte särskilt peppad på att vara kvar i dunka dunka ljudnivån.

Idag
Nu ska jag snart fara ner till stan, handla lite saker tills ikväll och träffa Sara. Hon ville prova massa kläder och jag hänger gärna på, har dock inga pengar att shoppa för. Blä.
Sedan vid halv fem kommer Helena och ajg ska bjuda henne på sushi, hon har fyllt år. Sedan blir det lite mer, fast de kan jag inte säga här. Ikväll ska jag sy, har massa tankar och idéer. Melodifestivalen är det ju också. Troligen kommer Erik och sover med mig också. Kommer nog bli en himla bra lördag! =)

Lägger upp lite pics sedan! =)

Kommentarer
Postat av: Linn

Babyboooo :)

2008-02-16 @ 19:28:53
URL: http://lederhosen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0