Måndag igen

Hejhopp, glad och på mycket bättre humör. Konstigt med tanke på att det är en helt vanliga måndag.
Sovmorgon till tio imorse, svenska sedan håltimme där jag lyckades göra bort massa matteplugg, sedan bild till halv fem. Efter det gick jag och mamma på djurmagasinet och köpte massa saker till Loka och pippi. En klosax, tabletter mot tandsten, en till vattenskål till fågeln och lite mer småsaker.

Pappa är i Amsterdam, for dit imorse, så jag och mamma hade tjejkväll. Passade på att äta surströmming och sedan så åt vi var sin semla. Jätte gott och nu har jag suttit och druckit två koppar te och pluggat matte. En skön och enkel dag. En sak som gjorde dagen ännu bättre var att en ny tidning av STYLE ramlade ner i brevlådan imorse. Älskade älskade tidning! Dom tipsar om massa till våren, de känns inte längre så långt bort tros att snöhalkan är livsfarlig där ute.

tjingeling=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0