lördaglördag

hallåhallåhallå!
Balder med tjejerna igår, sjukt trevligt och gott. Känns ändå jobbigt eftersom jag alltid blir så snabbt mätt när det är buffé och allt. Man måste nästan svälta sig innan man går det så man får rejäl valuta för pengarna. (eller hur man nu säger). For faktiskt på x3m efteråt, bara för att hänga. Skönt folk, men samtidigt är jag jätte läss på x3m. Erik kom dit senare och det var jätte trevligt. For hem vid två tiden, käkade på max och gick sedan den lilla promenaden hem. Är jätte slut idag och känner att jag är på väg att bli sjuk, har nu ont i huvudet och hostar som ett svin.

Tyvärr blir det ingen inflyttningsfest för mig idag hos C eftetsom jag verkligen inte har tid, måste plugga jätte mycket. Kom på ännu en uppgift som jag glömt, orkar inte blä. Bara att sätta sig ned och ta det lugnt och vara effektiv. Jag följde Erik till stan idag, han skulle ta bussen hem. Vi gick en liten sväng och vet ni vad!!!!!!!!!! Jag har köpt den snygga snygga snygga diesel tjocktröjan, det var nämligen jätte REA på den. Är så sjukt lycklig över den, ska visa bilder på den ikväll.

Det är tjocktröjan längst ner.
Vad tycker ni?
Ska lägga in fler bilder sedan!


Ska plugga nu, skriver snart igen när jag tar min lilla paus =)!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Anna, kul att du tycker att Yambo ser välvårdad ut! Det bästa av allt är att han är otroligt snäll!

2008-02-02 @ 16:28:58
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0