Hårrullar och parkeringsböter

Hejsan, mitt huvudspränger och jag mår jätte illa. Stackars mig men jag är inte ledsen för det. Skolan idag, jätte jobbig och jag blev jätte ledsen idag faktiskt. Sjukt skönt att ha en underbar familj och pojkvän och vänner att komma hem till. For hem och jag och Erik for och handlade en god macka och mineralvatten till lunch, vad som blev mindre roligt var att de sju minutrarna vi var inne och handlade våra goda mackor lyckades någon lapplisa sticka fram och ge oss parkeringsböter på 350 spänn. Helvetet var nära men vi tappade inte humöret för det. For till Strömpilen. Jag lyckades faktiskt att låta bli att köpa några kläder men handlade istället sånna här hårrullar om som man kan rulla upp håret på och få de lite lockigt. Eftersom jag har sjukt lockigt hår så behövdes de bara för att fixa till dem i överhåret så det blir lite snyggare, spännande att prova till helgen.
Handlade också en mascara.

For hem och Liv ringde och vi for tillsammans och gymmade, skönt att vi for i allafall. Även då var min huvudvärk olidlig. For sedan på tjejträning, hur skoj som helst. Kan inte beskriva hur mycket jag tycker om varenda en av dom, jag trivs som fisken i vattnet. Är hemma nu, väntar på att mamma ska ta ut brödet ur ugnen, godaste ever. Sedan är det topmodel säson 9 på trean idag. Taggar till tusen!

Nybakat bröd och topmodel väntar.
Ursäkta mig.
Återkommer senare! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0