Härliga Måndag!

Godmorgon!
vaknade kring halv tio imorse, sov hos Erik.
Blev en lång kväll igår.

Kom till Erik, hjälpte till att fixa Mari's löshår och sedan skulle Erik klippas. Det blev rätt kort den hår gången, fast jag är ändå nöjd. Kunde heller inte låta bli mitt egna hår så jag fixade till min lugg och det var jätte skönt att fräscha till lite =).

Ny dag idag. Måndag allstå. Ska till skolan nu, har möte med en lärare angående mitt projektarbete, sedan hål till klockan tio över två. Då är det bild, vi ska måla porträtt idag. Försöker hitta ett fint foto på en av mina små söta kusiner, vore roligt att måla av dom. Slutar kl halv fem, sedan ska jag äta och besöka gymmet.
Blir nog en bra dag idag.
Ska försöka med religionen också, är så läss orkar inte med den, men den måste tydligen göras. Ikväll hade jag dessutom tänkt sy lite granna, har nya planer för en del saker i min garderob.

Ska springa till skolan nu, laddat min Mp3 så nu jäklar.
Vädret är underbart, så jag njuter.
Slänger in en dagens outfit sedan.
Ha en bra dag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0