Godmorgon

Godmorgon, vaknade vid 11 idag.
Erik har precis farit, han ska till Gällevare idag och vara borta till imorgon kväll/natt. Jag ska snart sticka över till grannen och göra chokladbollar, dricka te och göra klart religionen. Sedan ska jag fara förbi till Stella och hämta bilderna till headern som vi tog igår.

Blev jätte sugen på att sy idag, funderar på att kanske fara till Eriks mamma och be henne om hjälp. Vill nämligen sy en kjol, en simpel bara. Svart. Ska försöka övertala mamma att ta upp hennes jätte gamla symaskin till mitt rum, så har jag något att göra ikväll. Bara ta det lugnt, igen.

Behöver lite ideér till min header, någon som vill ge något förslag?
Sedan funderade jag också hur man lägger in bilder under menyn? Någon som vet? Jag har skrivit till alla möjliga personer som har det men få som verkar förstå hur man gör.
Tacksam om någon berättar för mig.

Ska sminka mig lite och byta om och fara till grannen.
Adjö, trevlig lördag! =)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Snygg bakgrund, var hitta du såna?

2008-02-09 @ 16:54:18
URL: http://www.falk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0