Fredags inlägg

hejhopp.

Lång dag idag, dödstrött.
Fick tillbaka matteprovet idag och jag är jätte nöjd med resultatet. Skönt avslut på dagen. Jag och Stella fotade i studion idag för att försöka fixa lite pics till att ordna upp någon snygg header till våra bloggar. Några bra blev det nog. For sedan ut med hunden och sedan på stan. Vero Moda hade utförsäljning men hittade faktiskt ingenting. Ingenting jag verkligen behövde eftersom det är vad jag letar just nu. For itsället på H&M och där hittade jag trots allt två linnen, för jätte billigt pris. Det var halva rean och hittade ett rosa med vita ränder och ett turkos/blå lång tubtopp. Är ganska nöjd med tanke på priset nästan inte gjorde något som helst hål i plånboken.
Linnena är dock bara för sommarbruk, vilket känns rätt bra att jag äntligen köpt mitt första sommarplagg det här året. Det kanske skyndar på sommaren att komma hit.

Funderar på hur det blir med utgång ikväll, känns lite små tråkigt, hittar typ ingen som ska ut och så så jag tror nog jag struntar i att fara. Skyller på att jag är trött och läss.
Fick en liten idé också om en ny kategori, tänkte att jag kan ju lite grunder i photoshop som jag tänkte att jag kunde lära ut lite för dem som är ny med programmet. Får fundera vidare på det, vad tycker ni?

Ska lägga bilder på kläderna jag köpte ikväll.
adios!


Kommentarer
Postat av: Syster

Photoshop! YES! Bra idé!!
:)

2008-02-08 @ 22:34:06
URL: http://ine.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0