Fina söndag

image333Vaknade rätt sent idag.
Jag och pappa for ut till Baggböle och fotade. Självklart var lilla Loka med också.
Himla härligt väder och nu känner jag mig full på luft, kroppen är alldeles seg. Hungrig trots att jag ätit lunch och ja, inga speciellt fina bilder blev de heller. Tog massa på Loka och sedan tog pappa på mig och Loka.
Vattenbilden som ajg egentligen skulle ta blev inte alls bra, åh. Klättrade upp på en stor kulle för att ta en jätte bra bild på rinnande vatten, när jag gått upp dit, jätte svettig och massa snö i skorna så ser jag att batteriet tar slut. Blev så sjukt arg, får fara tillbaka dit. Måste iaf ut och fota imorgon och se om jag hittar nåt.
Blä blä för batterier.

Ikväll ska jag möblera om mitt rum.
Ska få upp ett jätte stort runt bord i ljust trä och lite stolar. Där ska min symaskin stå. Hittade ett par vita fina gardiner i ett skåp också som jag tänkte byta ut mot mina svartvita. Ska visa en bild om jag hinner klart. =)
Nu ska jag ner och göra rent hos sköldpaddan.
Djurensdag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0