Film&myskväll

Hej hej.
Mår mycket bättre nu, är hos Erik och vi har varit och hyrt film, dold indentidet, och köpt maränger och glass. Mys kväll som bara den. Ska göra lite chokladsås nu och sedan smaska i mig massa glass, var så sjukt länge sedan jag åt glass.
Vilken miss av mig, för de är ju så gott.

Matten är gjord, hyffsat mycket i allafall. Så det känns som jag kan sova lugnt.
Vad tycker ni om t-shirtarna i föregående inlägg? :) jag gillar dom skarpt.

Imorgon ska jag med mamma till djurmagasinet och köpa lite saker till Loka. Ett nytt koppel, en ny klosax och lite godis. Sedan ska jag till gymmet och efter det plugga, sista innan matteprovet.

Nu måste jag kila,
godnatt =)

Kommentarer
Postat av: matilda

jätte söt blogg du har tjejen :)

2008-02-04 @ 01:36:55
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0