Fett tisdag

Hej hopp, har precis haft tjejträning!
Gick jätte bra och jag fick vara med på ett hörn på slutet. Åh så kul det var att spela igen trots att jag blev sjöblöt i mitt gula linne och jeans. Träna tjejerna i jeans händer nog inte igen, inte på tisdagar i allafall.
Sitter hos Erik nu, har haft en himla bra dag idag. Gjort bort matten som typ gick bra, utan att säga för mycket eftersom jag absolut inte har någon aning igentligen men de kändes bra.
Kom hem och gick ut med Loka och överaskades av Liv på vägen, hon var hos mig och höll mig sällskap och sedan så skjutsade hon mig till småtte träningen. Bästa tjejen!

Min älskade mamma ringde nyss och berättade att hon hade vunnit en lyxbuffé middag på Operan för fyra personer när hon var på möte idag. Åh älskade mamma, hon var så glad och det var hon så värd!
Ska jobba lite med historian nu och sedan ska jag och Erik äta sämlor, maggan har bakat =)!

God fettisdag allihopa!
Godnatt ochsov gott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0